Portal mieszkańców Osiedla Nowiec

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
 
Zakres usług

Zarządzanie osiedlem w styczniu 2013

PDF

W styczniu 2013 roku realizowano następujące prace:
W tym okresie na osiedlu były regularnie wybierane kosze oraz odśnieżane  i posypywane chodniki.
Prosimy o przestrzeganie wrzucania odpowiednich odpadów do pojemników segregacyjnych. Zdarza się, że wrzucane tam są wszystkie nieczystości. Niestety firma, która udostępniła Państwu te pojemniki będzie zmuszona je zabrać  w momencie, gdy sytuacja będzie się powtarzać.
Gestor {jcomments on}

Zmieniony: piątek, 08 lutego 2013 20:09
 

Zarządzanie osiedlem w lutym 2012

PDF
Ocena użytkowników: / 1
SłabyŚwietny 

Do obecnych opłat została  Państwu doliczona faktura za prace przy budowie chodnika przy wejściu do lasu. Prace zostały wykonane dużo wcześniej, informacja przekazana do Państwa również, a  w obecnej chwili zostajecie Państwo obciążeni 2 ratą 1/3 kwoty faktury.

W dalszym ciągu staramy się pozyskać podpisy pod umową z osobami, które do tej pory tego nie zrobiły, a w ostatnim okresie następna osoba dołączyła do grona osób, które wcześniej  tą umowę podpisały .

W sprawach sprzątania informacja poniżej.

W minionym czasie po opadach śniegu były odśnieżane schody przy skarpie, chodnik po prawej stronie na całej długości, chodnik po lewej stronie na wysokości domków oraz droga brukowa jednokierunkowa plus drogi wewnętrzne za szlabanami.

Sprzątane były skarpy ze śmieci, korty i boisko, na bieżąco wybierane były kosze ze śmieci oraz pojemniki na selektywne odpady.

Gestor

 

Oferta wywozu śmieci

PDF
Ocena użytkowników: / 2
SłabyŚwietny 

Od Przedsiębiorstwa Usługowego CLEAN-BUD otrzymaliśmy ciekawą ofertę wywozu śmieci z naszego osiedla. Jest to efekt współpracy naszej Rady Osiedla z Gestorem. Staramy się zrealizować od dawna zgłaszany postulat, aby nasze osiedle było obsługiwane w jak największej mierze przez jedną firmę wywożącą śmieci, co zminimalizuje ruch śmieciarek i obniży nasze koszty jednostkowe. Prosimy o zapoznanie się z poniższą ofertą i przekazanie swoich opinii na ten temat (można to zrobić na forum dyskusyjnym lub w formie komentarza do niniejszego artykułu - w obu przypadkach po zalogowaniu się na uprzednio założone konto).

Oferta - strona 1        Oferta - strona 2

Osoby zainteresowane podpisaniem umowy z firmą Clean-bud proszone są o przesłanie na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. swoich danych. Następnie poinformujemy Państwa kiedy po osiedlu będzie chodził pracownik Clean-budu w celu zebrania podpisów pod umową.

Ponadto:

  • śmietniki na makulaturę/plastik/szkło zostaną postawione zaraz po podpisaniu pierwszych umów indywidualnych (miejsce: prawdopodobnie wspólne tereny zielone na etapie E );
  • odpady mogłyby być odbierane w sobotę albo w środę (jeśli dzień ma dla Państwa znaczenie, to proszę w deklaracji wysłanej na Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. dopisać preferowany przez Państwa dzień - zdecyduje większość:)); - śmietniki będą czyszczone 2x w roku (a na życzenie częściej, ale już za dodatkową opłatą);
  • podane w ofercie ceny obowiązują minimum przez rok i nie są uzależnione od minimalnej liczby chętnych.
 

Gestor

PDF

Witamy,
jesteśmy firmą, która od 01.04.2011 r. administruje Państwa częścią wspólną tj. drogami wewnętrznymi, terenami zielonymi i placem zabaw.
Informujemy, że w pierwszym etapie naszej działalności zajęliśmy się usunięciem zanieczyszczeń po okresie zimowym z Państwa terenu, w tym (dodatkowo nieodpłatnie) usunięciem piasku z ulicy Nowiec, oraz uruchomieniem oświetlenia terenu. Ponadto jesteśmy w trakcie usprawniania działania szlabanów i wideotelefonów.

Podajemy dla Państwa informacji, że obecnie umowę o zarządzanie podpisało 162 właścicieli.

Osobami do kontaktu z naszej strony są :
Administrator – Andrzej Orzechowski tel. 665 140 655 oraz
Dyrektor - Mirosława Zielińska tel. 508 077 145
.

Rozliczenie z Państwem za wszelkie usługi będzie odbywało się zawsze co miesiąc (z dołu) na podstawie wystawionych faktur proporcjonalnie do udziałów każdego z właścicieli (por. § 2 umowy). Nie będą zatem pobierane żadne zaliczki, a wysokość miesięcznych opłat może się nieco wahać w zależności od wysokości poniesionych w danym miesiącu kosztów.

Mamy nadzieję na udaną współpracę z Państwem.
Pozdrawiamy,
Dyrektor i pracownicy Gestor

 

Umowa z zarządcą, ważne spotkanie

PDF
Ocena użytkowników: / 4
SłabyŚwietny 
Zakończyliśmy ostatecznie negocjacje umowy z nowym zarządcą. Znaleźliśmy również radcę prawnego, który w naszym imieniu zajmie się ściąganiem opłat od opornych mieszkańców. Zgodę na podpisanie umowy wyraził Pan Prezes Piotr Stefaniak i dzięki temu Inpro, które nadal ma spory udział w częściach wspólnych osiedla też zostanie sygnatariuszem zaproponowanej przez nas umowy. W związku z tym możemy już rozpocząć akcję zbierania podpisów, którą zainicjuje spotkanie mieszkańców. Informacje na ten temat zostaną wrzucone wszystkim mieszkańcom do skrzynek w postaci ulotek o następującej treści:
"W środę (23.02.) o godz. 18.00 w sali Rady Os. Brętowo na ul. Podkarpackiej 17 odbędzie się bardzo ważne zebranie mieszkańców Nowca. Na zebraniu zostanie przedstawiony nowy zarządca (firma Gestor) i będzie możliwość podpisania z nim umowy, której tekst dostępny jest na stronie www.nowiec.pl. Będzie również możliwość uzyskania wszelkich informacji na temat zarządu naszym osiedlem. Dla osób, które chcą podpisać umowę, a nie będą obecne na zebraniu pracownik Gestora będzie pełnił dyżur w dniach: 25.02 i 28.02 w godz. 18.00-19.00 w MDM-ie (w pomieszczeniu przeznaczonym na stróżówkę znajdującym się obok sklepu, wejście osobnymi schodami)."

Prosimy mieszkańców o zapoznanie się z ostateczną wersją umowy:

   UMOWA Nowiec-Gestor

   Załącznik nr 3

   Załącznik nr 4

   Pełnomocnictwo